26 Ocak 2013 Cumartesi

AHMET KERSE'Yi ANIYORUZ



Sabırsızım, içimde sevinç coşkusu, kulaklarımda Kur'an
kıratı... Ben uçmak istiyorum, uzaklara, pak mekanlara, gül ekenlere, çiçek dikenlere uçmak..
Bükülmeyeceğim, kırılmayacağım.
Bu emanet olan "ben"i yüce yaradanıma helali ile teslim edeceğim.
Ölsem bile ölmeyeceğim. Varın siz anlayın!
Ben insanlara dayanmadım ki, yıkılayım, insancıklardan medet
ummadım ki, zarara ziyana gireyim.
Ezel ve ebed olan Yüce Mevla'ya gönül verdik.
Onun içindir ki, bu dava sönmez, bitmez, çapulcuların
çökmesinden, kaçmasından etkilenmez...
İlay-ı kelimetullah! diyen diller lal olmaz.
Allah diye inleyen güller solmaz.
Tekbir getiren, teşbih eden güller solmaz.
Susmayacak Hakk'ın dili!"


ŞEHİT AHMET KERSE

Ülkücü Hareketin Şehitlerinden Olan AHMET KERSE Şehadetinin yıl dönümünde rahmetle anıyoruz. Ruhu şad, mekanı cennet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder