30 Ağustos 2007 Perşembe

Doğankaya İlköğretim Okulu'na Kitap Yardımı


“ Öğretmenler yeni nesil sizlerin eseri olacaktır. ”

Türkiye Devleti’nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal’in şu eşsiz vecizesi ile ortaya atılan düşünce; bir öğretmenin neler yapabileceğini ortaya koymaya yetecektir.

Türk milletinin evlatlarından birçok beklentisi olan Türk milliyetçilerinin öğretmenlere duyduğu derin sevgi ve muhabbete dayanarak Doğankaya İlköğretim Okulu olarak siz değerli arkadaşlarımıza başvurmakla engelleri aşacağımız kanaatine varmış bulunmaktayız.

Doğankaya İlköğretim Okulu’ndaki bulunmakta olan Kütüphanemizi genişletmek ve okulumuzda eğitim alan öğrencilerimize destek olmak, onlara daha fazla imkan sunmak için siz değerli arkadaşlarımızın desteklerini beklemekte olduğumuzu belirtmek isteriz.

Sizlerden beklediğimiz duyarlılık içerisinde bir okul kütüphanesinde öğrencilerin ihtiyaçlarını karşılayabilecek nitelikteki Ansiklopedi, Masal, Hikaye, Roman ve Araştırma kitaplarına ihtiyacımız olduğunu belirtiyoruz.

Bu konuda sizlerden gelecek yardımları beklemekte olan onlarca öğrencinin geleceğini, umutlarını ve yarım bırakmayacağınız gönülden inanıyoruz.

İrtibat:

Doğankaya İlköğretim Okulu

Türkçe Öğretmeni

Ahmet DİKTERE

0536 452 07 39

Adres : Doğankaya İlköğretim Okulu
Düzköy / Trabzon

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder